Shopping Queen

Tym razem chciałam przedstawić Wam troszkę kulis programu shopping queen, bo warto :) Dwa dni z ekipą Polsat Cafe- polecam :) nie było chwili nudy !!! Patrząc teraz przez pryzmat czasu wiem, że nie żałuję niczego i było warto. Niestety nie udało mi się zdobyć korony i tytułu Shopping Queen Radomia:) co zapewne już wiecie. Tylu dobrych i złych opinii na temat moich stylizacji, na żywo jeszcze nie słīszałam. Miło jest słyszeć same dobre zdania, gorzej z krytyką (której nie brakowało ze strony rywalek). Ważne jest żeby przyjąć wszystko z twarzą !!! Po finale zrozumiałam, że nie zawsze wygrywają najlepsi. Nie zawsze ludzie, którzy Nas otaczają mają dobre intencje ! Czasem to tylko pozory, a człowiek uczy się na błędach. Jestem zadowolona z tego co pokazałam i niczego bym nie zmieniła. Za słynne "900 polskich złotych" pokazałam swój styl. Szkoda, że jedna z dziewczyn nie była do końca sprawiedliwa i kierując się zazdrością zabrała mi cenne punkty !!! Do reszty dziewczyn nie mam zarzutów, stworzyły piękne stylizacje i oceniały jak im podpowiadało sumienie. Kaja i Klaudia dziękuję Wam za zabawę i miło spędzony czas. Pięknie prezentowałyście się na wybiegu i gratulacje dla zwyciężczyni. Pozdrawiam


















14 komentarzy:

  1. Świetne foty i wydarzenie :) Że tez mnie tam nie bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie kolejna edycja :) warto startować

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wiem, że na ipla.tv można zobaczyć wszystkie odcinki

      Usuń
  3. wyglądałaś bardzo ładnie! a skąd spódniczka? piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja szara spódnica pomarańczowa bluzka SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje stylizacje były najlepsze, kapelusz kapitalny (niestety żeby go docenić trzeba dorosnąć), szara spódnica- rewelacja. Nie rozumiem tylko w jaki sposób zrobiłaś dwa zestawy za 900 zł skoro cena spódnicy na stronie sklepu wynosi 599 zł. Uczestniczki kupują "na specjalnych warunkach"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z okazji realizacji programu w firmach, które się wystawiały w tym czasie w galerii, były duże promocje na rzeczy , nawet ponad 50% wiec w zasadzie były to specjalne warunki

      Usuń
  6. Skąd te szare szpilki? Szukam takich od dawna, a te wyglądają na idealne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobny wzór występował w zarze a te byly z jednego butiku ktory sie wystawial w tym czaie w Radomiu

      Usuń
  7. Mam pytanie. Gdzie dokładnie w Radomiu znajduje się sklep Manifiq?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie. Gdzie dokładnie w Radomiu znajduje się sklep Manifiq?

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja marki nie polecam, kupiłam od nich sukienkę Lucinia, która jest wykonana materiału dresowego, kłaczy na potęgę. Nadaje się tylko do kosza.

    OdpowiedzUsuń