back


Dawno już mnie tu nie było ale naszedł czas żeby wrócić do blogowania ! Poszerzając swoje doświadczenia modowe (bo cały czas się wiele działo) wracam silniejsza i bogatsza o nowe inspiracje, które mam nadzieję wykorzystać na swoim profilu. Postaram się przybliżyć Wam troszkę mojego życia, a właściwie niewielkiej jego sfery w której egzystuję już od wielu lat. Czasem z mniejszym lub większym sukcesem ale zawsze do przodu.







Kochani w razie pytań piszcie chętnie udzielę informacji odpowiadając na pytania. Wasze spostrzeżenia są dla mnie ważne więc piszcie. Na początek trochę mojej mody ale będzie nie tylko o modzie ... mam nadzieję, że Was zainteresuję.

13 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Futro - naturalne, czy sztuczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ,że niektórym nie spodoba sie ta odpowiedz i zaraz może się rozpętać burza ale tak naturalne

      Usuń
    2. KINGA WCISŁO18 kwietnia 2017 12:00 Mnie się podoba. Jesteś szczera i masz klasę.M.

      Usuń
  3. Usmiechnij sie ☺ wesołych swiąt.....

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś modelką? fenomenalnie wychodzisz na zdjęciach i wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie już nie :) teraz mama dwojga dzieciaków

      Usuń
  5. Mega odważny dekolt i te spodnie, dla mnie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłanie tak, odważnie :) w sam raz na wypad z meżem :P

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń